Pánská 2-vrstvá softshell vesta SOL'S 2887

Pánská 2-vrstvá softshell vesta SOL'S.

Barva textu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Odeslání do 7 pracovních dní Zvolte variantu
Kód: 686/XL 686/XXL 686/M 686/L 686/CER 686/CER3 686/XL2 686/XXL2 686/M2 686/L2 686/CER2 686/CER4 Zvolte variantu
Značka: SOL'S
528 Kč
Kategorie: Bundy & vesty
252887 Race men cervena
Novinka Tip
  •  280g/m²
  • 96% polyester, 4% elastan
  • uvnitř fleece 100% polyester
  • 2 vrstvý softshell materiál
  • voděodolný
  • 2 boční kapsy na zip
  • delší záda
  • nesušit v sušičce

Bez názvu – 1

O společnosti 

Značka SOL'S s více než 13 500 referencemi vyniká jako nejlepší evropský multi-specialista na reklamní textil a tašky. S kompletními textilními řadami jsou produkty SOL'S vyráběny pro muže, ženy a děti v různých stylech a barvách. SOL'S také zahrnuje SOL'S Bags, kompletní řadu tašek; SOL'S Teamsport, řada týmových sportovních produktů a SOL'S Prowear, řada profesionálních textilních výrobků.

Společnost SOL'S byla založena v roce 1991 a od té doby se stala katalogem francouzského trhu s propagačními oděvy a významným hráčem v Evropě díky katalogu více než 450 přizpůsobitelných produktů pro muže, ženy a děti.
SOL'S již dříve pochopil, že vytváření produktů pro reklamní trh by mělo být založeno na tom, aby se pohodlný oděv, který si užíváte, nosil sám, výrobky, které vyhovují široké škále chutí a spontánních nákupních trendů.

Prezident SOL od začátku Alain Milgrom se rozhodl spolupracovat s kvalifikovanými a nadšenými profesionály: muži a ženy sdílejí univerzální hodnoty v kombinaci s přístupem založeným na odhodlání a silném odhodlání. SOL'S vyvinul nový způsob výroby a distribuce produktů, které se pak postupně rozšířily do celého sektoru.

Dějiny

V roce 1991 v Paříži založil Alain MILGROM společnost specializující se na textilní obaly a rychle se stal významným hráčem v tomto odvětví.
Jako nadšenec módy a komunikace se zaměřil na změnu a znovuobjevení další oblasti: oblasti propagačního oblečení. Aby se tak stalo, rozhodl se vytvořit nový způsob komunikace pomocí odlišného typu jazyka a nového přístupu. Byl spuštěn SOL'S

 

 

SOL'S, víc než jen značka: konceptová kultura

Hned od začátku se Alain MILGROM rozhodl pracovat s kvalifikovanými a nadšenými profesionály, jako je on: muži a ženy se stejnými lidskými hodnotami a etikou jako on; univerzální hodnoty spojené s přáním kultivovat přístup založený na odhodlání a silném odhodlání v mnoha hlavních směrech činnosti od samého počátku.

  • Podpis Ženevské úmluvy zakazující dětskou práci.

  • Vypracování a kontrolované provádění vzorového kodexu chování v oblasti pracovních podmínek a sociálních zákonů v Bangladéši a Číně.

  • Použití netoxických barviv.

  • Financování nemocnice a sirotčince atd.…

 

SOL'S podnítil nový způsob výroby a distribuce produktů, které se pak postupně rozšířily do celého sektoru.

Odpověď: Za účelem otřesení všech kódů nákupu reklamního textilu byla SOL'S první značkou, která skutečně inovovala vytvořením prvního trička exkluzivně pro ženy, a tedy první dámské kolekce, která se může pochlubit trendy střihy a módními barvami.

B. Aby se odlišil od amerického standardu a odpovídal evropským trendům a referencím, vyvinul SOL'S super měkké bavlněné bavlny, které se ukázaly jako okamžitý úspěch. Tento typ bavlny byl nyní přijat většinou značek.

C. Aby se splnila jednoduchá logika nákupu, SOL'S se rozhodl pro balení po 10 (v Americe, výrobky přicházejí v balení po 12) a krabičkách po 100 podle barvy a velikosti, a nikoli po baleních 72 v nejrůznějších velikostech, jak bylo běžnou praxí. .

D. Pro větší pohodlí SOL'S neváhal vytvořit první límec tričko elastane® a první velkou sbírku „špičkových pařížských módních“ položek.

E. Tento neobvyklý přístup byl podpořen prezentací produktu prostřednictvím inovativního katalogu s dotykem «časopis».

SOL'S hlavní silnou stránkou je být první, kdo pochopí, že vytváření produktů pro reklamní trh by mělo být založeno na tom, aby se druh pohodlného oblečení, které vás baví, nosil sám, výrobky, které vyhovují široké škále chutí a spontánních nákupních trendů.

SOL'S je hrdá na všechny své inovace, které byly velmi rychle přijaty všemi značkami, čímž se tomuto odvětví přidává široký výběr.

SOL'S v číslech

  • Každý rok se prodá více než 70 milionů produktů

  • Společnost s vysokým růstem

  • Od roku 1998 bylo prodáno přes 217 milionů triček typu REGENT.

  • Od svého založení v roce 2003 bylo prodáno více než 104 milionů trička typu IMPERIAL, považovaných za referenční na evropském trhu.

  • 13 533 katalogových odkazů na více než 454 produktů

  • Trvalá zásoba 40 milionů položek

  • Každý rok je v našem skladu vyloženo více než 1 300 kontejnerů

  • Produkty SOL'S jsou dostupné ze skladu v 60 zemích díky síti distributorů

  • Logistická platforma o rozloze více než 25 000 m² v Le Havre ve Francii

  • Každý den bylo připraveno a rozesláno přes 4 000 balíků

  • 180 zaměstnanců ve Francii, Itálii, Španělsku

 

Jeho DNA

Chcete-li lépe porozumět SOL'S jako společnosti, musíte zadat její DNA prostřednictvím sloganu: The Fair Spirit®

    • Závazky a certifikace: Fair Wear Foundation, Oeko-Tex®, Reach…

    • Profesionální a vstřícná společnost vůči klientům: ISO 9001: 2008

    • Značka, která je důvěryhodná, blízká svým zákazníkům, spravedlivá, čestná, loajální a čestná

    • Stav mysli založený na akci, odhodlání, humanitárnosti, inovacích a reaktivitě

    • Hodnoty a silná identita díky svým základům

    • Unikátní pracovní etika a hodnoty, pokud jde o respekt a závazky

    • Trvalý zájem o životní prostředí, zdraví a pohodu dětí atd.…

A

  • Potvrzená mezinárodní přítomnost a vedoucí postavení ve Francii

  • Potvrzená kultura zákaznického servisu podporovaná největší akcií v Evropě

  • Řada XXL, která se za všech okolností přizpůsobí 80% trhu pro všechna prostředí

  • Nová roční kolekce, většinou tvořená inovativními produkty

  • «Designed in Paris» trend a styl, který osloví všechny země

  • Kvalita a vynikající hodnota za peníze cílená tak, aby vyhovovala všem rozpočtům

Jak SOL způsobuje rozdíl

Kromě svých inovací a uspokojení nejnovější poptávky dal SOL'S svým zákazníkům k dispozici jedinečnou službu: 5hvězdičková služba, ve které je vždy na skladě nejméně 25 milionů položek, což je v tomto ohledu největší v Evropě. den.

SOL'S se může pochlubit platformou s nejmodernějším a nejefektivnějším technickým vybavením a racionálním řízením zásob díky jasně označeným kontejnerům a kvalitním obalům, aby svým zákazníkům poskytoval ty nejlepší služby.
Tato přísná organizace a profesionalita znamená, že týmy jsou schopny připravit tisíce balíků 24 hodin denně.

Toto je fantastické dobrodružství značky, která nabízí působivou rozmanitost a ve kterém jsou přítomna všechna prostředí a produkty a pyšní se jedinečnými komunikačními možnostmi.

Jeho rozdíl spočívá také ve stylu, protože SOL'S je jedinou pařížskou značkou věnovanou tomuto typu trhu.

SOL'S je díky svému způsobu komunikace, svým jednáním, sbírkám, závazkům a zdravému a odhodlanému vztahu od počátku svého vzniku lidskou značkou, která je lidem velmi blízká a rozhodně se liší od jakékoli jiné. Ale především, SOL'S je koncept sám o sobě, tým, rodinný duch a značka, která je svým zákazníkům blízká.

Když poprvé vstoupíte do světa SOL'S, objevíte bohatství jeho akcí a spravedlivého, jednoduchého a skromného ducha, díky němuž se stala nezbytnou, a co je důležitější, snadno přístupnou značkou, jakou je dnes.

SOL'S patří mezi největší hráče na globálním trhu a je uznáván jako reference z hlediska kvality a spolehlivosti.
Odborníci podílející se na procesu personalizace a brandingu tvrdí, že ve srovnání s jinými značkami kvalita materiálů používaných k výrobě produktů SOL'S usnadňuje proces tisku a vyšívání.

 

Jeho přítomnost ve světě

Tento příběh o úspěchu zdaleka není u konce ... Díky této malé revoluci v oboru se SOL'S v roce 2000 stala přední francouzskou značkou v tomto odvětví a také si získala vedoucí postavení v mnoha dalších zemích.

Její pozice z hlediska kvality, ceny a služeb je zárukou úspěchu hned od začátku. Od svého vzniku ve Francii zůstávají její partnerští zákazníci loajální ke značce. Díky své důvěře si SOL'S udržel své vedoucí postavení na trhu.

Zákazníkům je zaručeno, že výrobky, které prodávají, jsou vždy na skladě za konkurenceschopné ceny, že jsou dobře vyrobeny v souladu s platnými normami a že dodržují pracovní řády, pravidla a předpisy.

Již v roce 2000 se distributoři z celého světa rozhodli spojit své síly se značkou a stát se jejími vyslanci na mezinárodní úrovni.

Z Moskvy do Lisabonu a od Tahiti do Abidjanu jsou produkty SOL'S dostupné ze skladu díky své síti distributorů.
Dnes lze produkty SOL'S zakoupit ze skladu ve více než 60 zemích a 240 městech po celém světě.

Produkty SOL'S se prodávají výhradně prostřednictvím specializované sítě a ne přímo koncovým zákazníkům.
Tato prodejní síť byla vybudována důsledným výběrem a její členové se postupem času stali skutečnými partnery. To znamená, že nejlepší maloobchodníci a distributoři jsou zaneprázdněni přesvědčováním nejlepších světových inzerentů každý den.

Tito koncoví zákazníci jsou přesvědčeni o výhodách nákupu produktů SOL'S a pevných věřících v exkluzivní kultuře značky. Jsou hrdí na to, že mohou přidat své logo k produktu, který respektuje základní a základní hodnoty, pokud jde o záruky.

Klienti z České republiky jsou klidnými přáteli SOL'S a kulturou značky „exkluzivní“. Ils sont fiers d'apposer leur logo for un support qui respektujte les Valeurs fondamentales et indispensables de garantie.

FRANCIE • ALLEMAGNE • ESPAGNE • GRANDE-BRETAGNE • GRECE • PORTUGALSKO • RUSSIE • HONGRIE • ITALIE • AUTRICHE • PAYS-BAS • SUISSE • BELGIQUE • LUXEMBOURG • REPUBLIQUE TCHEQUE • UKRAJINA • SLOVENSKO • LET • VÝBĚR • • SUEDE • ISLANDE • IRLANDE • ALGERIE • MAROC • TUNISIE • MALTE • GUYANE FRANCAISE • GUADELOUPE • MARTINIQUE • REUNION • CHYPRE • POLYNESIE FRANCAISE • MAYOTTE • NOUVELLE CALEDONIE • SERBIE • ROUMANIE • GUM • GUM • GUM • GUM • GUM • GUM • GUM 'IVOIRE • SENEGAL • CONGO • TOGO • GUINEE • MALI • BENIN • NORVEGE • BIELORUSSIE • SLOVAQUIE • ARMENIE • NIGER • UAE • JORDANIE • QATAR

Řada konečných zákazníků, založená jako MAJOR ACTORS na trzích COSMETOLOGY, LUXURY, NÁPOJE, POTRAVINÁŘSKÉHO PRŮMYSLU a mnoha dalších, vložila svou důvěru do značky SOL a požádala o její KVALITU A CERTIFIKACE

Jedna značka pro všechny profese a všechny události: "Anywear by SOL'S Designed in Paris"

V roce 2015 SOL'S potvrdil svou pozici nejlepšího evropského multioborového specialisty a nabízí produkty pro všechny profese, všechny typy akcí, všechny trhy ... nabídku „ANYWEAR od SOL'S, Designed in Paris“. Být multi-specialista znamená mít ambici být nejlepší ve všech segmentech pro všechny profese.

Kolekce SOL'S byla navržena tak, aby splňovala všechny požadavky trhu, a proto má náš rozmanitý sortiment po celém světě ten správný produkt pro všechny profese a všechna použití.

Bohatství této nabídky, co se týče reklamy, kolektivního sportu a pracovních oděvů, usnadňuje nákup a zvyšuje konkurenceschopnost uznanou všemi účastníky trhu.

SOL'S stojí za všemi typy skvělých akcí a předními značkami po celém světě. Protože je společnost hrdá na svou trvalou přítomnost, chce SOL'S poděkovat všem společnostem, které společnosti důvěřují od jejího založení.

Jeho výrobky

SOL'S byl velmi často považován za průkopnický z hlediska stylu, kreativity, inovací a že „určité něco“, díky němuž vynikají jeho produkty, to vše přidává značce skutečnou hodnotu.

Jeho kolekce vyhovuje všem komunikačním operacím, všem typům událostí a co je důležitější, všem rozpočtům.

Sbírky věnované mužům, ženám a dětem.

Jednou ze silných stránek této značky je její schopnost vyrábět výrobky «TWIN» vhodné pro muže i ženy.

  • 15 kompletních «rodin» textilních oděvů a 12 «rodin» zavazadel

  • Kolekce čepic, doplňků a výrobků z ručníků

  • Kolekce TEAMSPORT pro kolektivní sporty

  • Kolekce PROWEAR pro pracovní oděvy

  • Zastoupeno je 8 různých prostředí: Very Fashion - Corporate - Outdoor - Summer time - Essentials - Sport - Prowear - Organic

  • Velké množství produktů dostupných ve verzích «TWIN» pro muže a ženy

  • 121 barev, které přidávají rozmanitost sortimentu

  • Několik referencí dostupných ve velkých i velmi velkých velikostech (3XL - 10XL)

  • SOL'S navrhuje každý rok novou kolekci

Díky své filosofii založené na rozmanitosti navrhuje SOL'S modely, které zvyšují komunikační sílu všech log a také těch, kteří je nosí.

Všechny modely lze přizpůsobit. Materiály jsou navrženy s ohledem na toto a oblasti věnované personalizaci jsou navrženy tak, aby byly co největší, přičemž prioritou je snadný přístup.

Jeho kontrola kvality

SOL'S je partnerem SGS, přední světové inspekce, ověřování, testování a certifikace. Každé nové uvedení do provozu tedy vede k procesu kontroly kvality s použitím chemických látek a zejména mechanických a technických zkoušek. Tento proces také dodržuje všechna pravidla kontroly kvality.

  • Zkoušky na chemických látkách se stanoví podle platných předpisů, materiálů použitých ve výrobním procesu a podle toxikologických specifikací.

  • Mechanické a technické zkoušky jsou definovány podle dotyčných předmětů a jejich účelu a jsou prováděny podle velmi specifických norem. Takové testy určují, zda se barvy zhoršují při kontaktu s vodou nebo jsou-li vystaveny tuhému nebo tekutému tření, potu nebo tabletování, a odporu zipů a držadel atd. ...

  • Kontroly se provádějí v různých fázích výroby: na začátku, uprostřed a na konci. Tyto kontroly se provádějí podle vojenské normy 105-E (NFX 06-022; ISO 2853). Náhodné kontroly se provádějí také u produktů vstupujících do našeho skladu.

Jeho závazek

SOL'S je jedinou značkou, která se rozhodla od začátku naplňovat všechny své sliby týkající se budoucích akcí.

Tento závazek byl učiněn jménem všech zaměstnanců a poskytovatelů služeb. «Charta závazků SOL» byla podepsána jejím generálním ředitelem Alainem Milgromem a lze ji stáhnout z webových stránek SOL a podpisu kodexu chování EPPA.

Tím, že se rozhodl postavit se něčemu, co je symbolicky silné jako charta, a rozhodl se čelit svým povinnostem, zpřístupnil tuto záruku všem zákazníkům, ať už existují maloobchodníci, distributoři nebo koncoví zákazníci.

Ať už je to v Bangladéši nebo v Číně, SOL'S ukládá všem pracovním partnerům, se kterými pracuje, výhradně pracovní sílu, chování a provozní etiku ve formě přísného kodexu chování, a to výhradně za účelem zajištění úplné spolehlivosti značky.

S cílem pomoci a zejména chránit děti se SOL'S aktivně podílí na přístupu ke školní docházce a přísně dodržuje zákony s ohledem na jejich zákonný pracovní věk, který je 18 let.

Protože ochrana životního prostředí byla vždy její prioritou, veškerá odpadní voda znečištěná barvivy používanými během procesu barvení produktu je čištěna díky vysoce účinnému vybavení.

A aby bylo zajištěno dodržování všech pravidel a předpisů, SOL'S zajišťuje, aby její partneři byli pod kontrolou organizací a nevládních organizací s mezinárodní pověstí.

 
Zpět do obchodu